Putting good will towards a symbolic logo.
With striving to always evolve.
Aiming to change the world.
Aiming to change the world.
Projects with such positive visions, and organizations born anew should have as their logo one that represents overflowing aspirations.
My goal is not only to clearly reflect a client’s business to its consumers/customers, but also to propose new worth to the world through the imagery.
I aim for designs that are positive, have lasting value and universal appeal rather than what the latest trend or recent expression may be.
If enough time has passed since a business’s founding,
especially an amount of time from which the will or vision that was once had is fading away, a logo should remind you of the company’s founding spirit and origins.
I put these ideas into logos.
especially an amount of time from which the will or vision that was once had is fading away, a logo should remind you of the company’s founding spirit and origins.
I put these ideas into logos.
—
志しをシンボルへ
新しい時代を作りたい。
世の中を変えたい。
世の中を変えたい。
夢のあるプロジェクト、新しい組織には、
高い志しを宿したシンボルがふさわしいはずです。
高い志しを宿したシンボルがふさわしいはずです。
事業内容を消費者や取引先に伝えるだけでなく、
プロジェクトを通して社会に提案する新しい価値、
想い描く未来像を絵にすることが私の仕事です。
それはトレンドよりも、先端の表現よりも、
普遍的な価値を持つポジティブなデザインです。
プロジェクトを通して社会に提案する新しい価値、
想い描く未来像を絵にすることが私の仕事です。
それはトレンドよりも、先端の表現よりも、
普遍的な価値を持つポジティブなデザインです。
事業スタートから時が流れ、
「理想」や「ビジョン」を忘れがちな時にこそ、
シンボルを目にすると原点を想い出す、
そんな物語をシンボルに託しています。
「理想」や「ビジョン」を忘れがちな時にこそ、
シンボルを目にすると原点を想い出す、
そんな物語をシンボルに託しています。